Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday 5 May 2014

5 MAY 2014

Bismilahirahmanirrahim.


This entry is for 
a boy
a son
a brother

above all. 
A BEST FRIEND.

Biasanya aku suka buat surprise kat kau dalam phone je. Surprise yang mana aku akan jadi orang terakhir yang akan wish tepat 11.59 malam ni. Tapi..wattuduu. Esok aku ada test, presentation, submission and banyak benda alah lagi nak disiapkan, so aku decide nak buat something yang aku jarang buat kat member laki aku. Wish through blog. *tepuktepuk tangan*

*memandangkan ni adalah blog aku, aku taruk gambar aku pegang kek birthday party aku yang korang organized few months ago. ahaha.

Okey. Mungkin ni akan jadi first and last method of wishing all the best untuk kau. 

Are you ready?
1
2
3
4
5
.........

Amzar, Koja, Jejai, Ja, pakdo and so on.!
Happy belated birthday yang ke-21. Selamat datang ke club veteran. :D

1. Aku doakan kau sukses dunia akhirat, diberi iman yang teguh, diberi kudrat yang segagah superhero MARVEL, dikurnia kebahagiaan bersama keluarga, dengan cik atiqah comels sampai ke akhir hayat. Cepat kahwin sebelum aku! haha
2. Aku doakan kau hebat dalam study, dalam pentadbiran hidup, dan semuanyalah! aku doakan Allah permudahkan segala planning kau untuk hidup kau.

Dan terima kasih sebab selalu jadi sahabat aku susah senang, wangi busuk, cantik buruk, baik teruk dan tawa sedih. Terima kasih sebab jadi mekanik baiki motor aku masa sekolah dulu, yang jadi bank aku kadang kadang, yang jadi pak supir waktu waktu aku praktikal, yang jadi bahan untuk aku tipu. HAHA, yang jadi master plan untuk kegiatan jenayah-jenayah yang kita and the geng lalui, yang sanggup dapatkan tanda tangan penulis feveret aku LEPLEP, yang tukang advice aku kalau aku nak tukar phone, laptop and so on, yang melawat time aku sakit, dan yang selalu aku refer pasal soal peribadi a.k.a love story aku. Yang jadi semua dalam waktu bergelar best friend kepada seorang yang bernama NurHazwani.
8 tahun jadi kawan kau, alhamdulillah. Aku masih boleh cakap yang kau sahabat yang baik. Bukan hanya untuk aku. Untuk Nono, Deedee, and semua geng Jemah yang lain.

And please. Maintain it. Keep it.
:)

Sekali lagi, selamat ulang tahun sahabat.
Semoga 21 tahun yang Allah pinjamkan pada kau ini, mampu kau pandu dengan baik dan amanah. AMIN. 
Dan sebagaimana kau mendoakan kebahagiaan aku, dari jauh, selalu. Aku doakan kau jauh lebih lebih bahagia. :)

p/s: cepat hantar buku leplep! :p

AAAA..... tu jelah buat masa ni. Tahun depan aku wish through text jelah. takpun wassap. 

till then,.


p/s: aku update blog ni dalam library lepas keluar dari kelas. Ok bai. Nak pergi makan. 



No comments:

Post a Comment