Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 17 June 2012

frust itu kecewa

Assalamualaikum

"Laa Yukallifullaahu Nafsan Illa Wus'aha "
(ALLAH tidak akan menguji seseorang diluar kesanggupannya).

Hari ini aku kecewa. 
Aku tengok tweets dia dengan sahabat baik aku.
Dia meluahkan segala kekecewaan tentang sesuatu.
Kelakarnya,aku hanya sekadar memegang title 'stalker' terhebat.
Trust me. I have my own reason.

Being someone who can take care of her loves one from distance is not cool. AT ALL :3
And I know that he is so frustrated, so am I.
Dear awak,
Saya tahu keadaan sekarang sangat sukar.
Tapi awak jangan risau. Kawan baik saya akan selalu disamping awak.
Menggantikan posisi saya.

Believe me,
this is just a Cubaan from Allah.
Remember? Everything is happen for a reason.
Saya sangat yakin, bila kena masa yang sesuai, Allah akan memberikan awak sesuatu yang jauh lebih baik dari apa yang awak bayangkan. Jangan lupa, doa itu perlu.
Saya selalu doakan awak, dari jauh.

Kecewa itu perlu apabila kita terlalu menginginkan sesuatu tetapi gagal untuk mengecapinya.
Tetapi jangan jadikan kekecewaan itu sebagai suatu batu penghalang untuk awak bangkit.
Usaha,doa dan tawakal. 
Allah tidak memberi apa yang kita mahu, tetapi dia memberi apa yang kita perlukan. :)

Saya sangat mengambil berat tentang awak, kehidupan awak.
Saya juga mahukan yang terbaik untuk awak.

dear awak,
selamat berjaya sayang.
Please be happy.

till then,

No comments:

Post a Comment