Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 19 June 2012

Entry dewasa: Jom kahwin!

Assalamualaikum

Pedulikan tajuk aku untuk hari ni. Kalau mak aku baca blog aku,
confirm aku tak sempat sambung belajar dia paksa nikah. Tajuk bukan main gatal.
Alaa.. aku ingat nak buat tajuk ala-ala 'Jom masuk U!". Baru excited sikit.
Woi!Kau pehal wani?-_-

Aku perasan semenjak dua menjak ni kan,
Kawan-kawan seangkatan aku dah ramai yang tinggal title 'cik' mereka kepada 'puan'.
Awal tahun ni, besties aku since standard 3, Ecah kahwin. Paling suwet, dia kahwin pada hari jadi aku. Terharu aku. :"p
Disebabkan aku tengah struggle nak prepare for exam hari tu, dia terpaksa sudahkan preparation pelamin,hantaran sendirik. hikhik. Hari tu beria sangat aku nak tolong. Tahu tak makna excited+happy tengok kawan-kawan kita nak mulakan hidup baru? hehe.
Then nasib baiklah hari raya cina jatuh tepat pada 23 januari 2012. 
Aku terus menggigihkan diri untuk pulang ke kampung halaman.
Alhamdulillah. Aku bahagia tengok dia hari tu. Dulu masa sekolah rendah, dia selalu buli aku. 
Tapi since dah kahwin nak ke taknak ke terpaksalah dia berlembut sikit. eyh ? -,-


giler comel dia hari tuh. *sambil gosok skrin komputer*

**
then to the latest one.
Kawan aku since standard 6.
Dia kahwin 16 Jun hari tu. :)

Dulu masa kecik, aku cakap
"banyak-banyak geng kita, aku rasa Mira akan kahwin dulu"
And yes. Jodoh dia sampai awal. Fuh.. Dua kali jeles aku. -,-



Oh ya! Hujung bulan ni blogger comel+femes, Irine Nadia Marcello pon nak mendirikan masjid dengan incik tunang dia. Sama padan sama cantik. :)
Semalam aku bertweet dengan dia. Haha. Syok giler tengok dia happy semacam.
Sambil baca tweet aku mengeleng. Comel je irine :p


oh happy tengok orang kawen! >,<


Aku nak wish pada semua bakal-bakal pengantin dan pengantin-pengantin baru kat luar sana.
Selamat pengantin baru, sekaligus
selamat memikul tanggungjawab baru
selamat memegang title baru
selamat memulakan kehidupan baru
selamat memikul tugas baru
selamat berbahagia.

"And they live,happily ever after" ^_^



This is the reality of life :
*this doodle 100% owned by thisistherealityoflife.blogspot.com. nak amek silakan, tapi kredit ke blog ini. Terima kasih :) *

till then,
thanks for reading.
Nak bincang ngan mak pasal kawen jap. boboi! :D


No comments:

Post a Comment