Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 30 August 2012

Us . Forever :')

Assalamualaikum

Aku tak nak emo time tulis blog ni. So, kejap nak amek tisu.

1
2
3
4
5
6

okey. Jum start.

Kepada yang sudah sedia maklum dengan life aku yang dikelilingi oleh rakan-rakan yang
perghhh gempak cun meletupss wow miow miow superb,
aku ada 2 part of besties 

Geng pertama (besties since standard 1 until now)
Datin Jemah's group :)

So, pagi ni Dira dah bertolak ke KL then langsung ke Sarawak.
Malam ni Yuni ke KL then langsung ke Penang.
Esok malam Renur ke KL then langsung ke Johor.

Jadi yang tinggal siapa? :'(
For those yang dah ikuti setiap entry blog cinonet aku sepanjang 2 bulan lebih ni,
mybe dah sedia maklum betapa akrabnya kitorang.
Akrab lah sebab lepas je kitorang tamat asasi bulan 3 macam tu, sampailah bulan 8 ni.
Asal keluar,sama-sama. Asal sedih sama-sama. Asal ketawa pun sama-sama.
Banyak dah kitorang lalui sama-sama.

Aku tak nak cakap panjang-panjang.
Sebab setiap ayat yang aku keluarkan pun belum tentu dapat mengekspresikan apa yang sedang aku rasakan sekarang. Entah. Masa aku kehilangan seseorang yang sangat berharga taklah aku frust macam ni. :3

Jadi, untuk RainurFatini:

Aku mungkin bukan kawan yang terbaik. Tapi aku dah cuba sedaya upaya untuk menjadi yang terbaik untuk kau. Aku nak share setiap detik dengan kau dan aku nak cakap kat kau. Aku sangat sangat menghargai kehadiran kau sebagai kawan aku dalam hidup aku. Aku sedar yang kita dah terlalu banyak habiskan masa bersama lepas asasi ni kan? Sebab tulah kot aku rasa kita liat nak lepaskan each other. Aku hargai saat kita share masalah. Nangis sama-sama. Ketawa pun sama-sama. Setiap petang kita jalan satu kampung. Makan megi sama-sama. And bincang pasal masa depan pun sama-sama. Frust tertunggeng pon sama-sama. Eksiden petang tadi pon sama-sama -_-. Pokoknya setiap aktiviti kita sama-sama. :') Penting untuk kau tahu. Aku sayang kau.

To Renur's future roomates/housemates/classmates/groupmates:
-Assalamualaikum. Hai :) . Nak mintak tolong sangat-sangat. Tolong tengok-tengokkan Renur bagi pihak ibubapa,family dan saya boleh? Dia mungkin nampak lembik tapi dia kuat. :) Jiwa dia kental. Dia panas baran sikit. So saya harap korang bersabarlah dengan dia okey? Tapi dia baik. Dia boleh jadi pendengar setia, penasihat tegar. Dan, dia cerewet sikit bab makan. Banyak penyakit. So saya harap setiap kali dia sakit, korang boleh jagakan dia. Terima kasih. Saya harap boleh harapkan korang. Be nice eyh :) Thanks korang!

Move to Nadhira

Kau nampak lemah diluar tapi Allah je tahu betapa kau kuat dalamannya. :)
Renur matang. Tapi kau manja. Matang dalam manja. Setiap kali kau buat lawak bodoh/ being a childish, sumpah. I'm gonna miss you badly because of that. Kau selalu bagi dorongan untuk aku. Kau selalu ada dengan aku. Kau selalu bawak aku jalan-jalan. Kau setia kawan. Aku hargai sangat. :'(
Setiap momen dengan kau adalah momen-momen terindah. Tak tipu. Kita takkan terpisah. Ingat tak? :')

To DeeDee's future roomates/housemates/classmates/groupmates:
Assalamualaikum and hai peeps. :) Tolong jagakan Deedee bagi pihak family dia dan saya boleh?
Dia mybe ada habit yang korang tak senang. Tapi dia bukan jenis yang akan susahkan orang lain. InsyaAllah. Dia boleh jadi geng gila-gila time dia gila-gila. And sebab perangai dia macam tu orang senang dengan dia. Dia pandai bagi nasihat dan alhamdulillah dia pandai ikut nasihat dia sendiri. -_-. Dia kadang-kadang boleh jadi manja. So prepare jalah. :) Tu je kot. Thanks korang :'D

Last one, NurulAyuni

Dulu kita tak lah rapat sangat kan :) Lepas kita habis asasi lah i guess kita makin rapat kan?
Buat cupcakes sama-sama rumah Yun. Wani takkan lupa muka Yun, time buat cupcake tu. Haha. Serius. Nak gelak pun ada. Tapi, lupakan pasal masa. Tak kira kita baru kenal ke dah lama kenal ke. Tak ada alasan kita takleh rapat kan? Wani sangat menyenangi Yun sepanjang kita akrab :) Masa hanyalah angka. As long as kita dapat get along, semua tu tak jadi hal kan? Terima kasih untuk segalanya Yun :)

To Yun's future roomates/housemates/classmates/groupmates:
Assalamualaikum and hai korang. Tolong jaga Yun bagi pihak family dia dan saya boleh?
Yun manja sikit,dia lembut. Dia baik. :) 
Harap korang boleh get along sama-sama dan saling menjaga. Thanks korang :')

Puan mama aku cakap 
"Ya Allah. Diorang baru nak pegy further study je kot. Bukan nak kahwin. Macam lah takleh jumpa dah pasni. Emo semacam je."

Yes. Aku emo. Kenapa? Entah. :(
Iloveyou Jemah's geng.
Us. Forever :) InsyaAllah.
Please take care of yourself. And I wish all of you the best.
Study hard, enjoy your life while you can. And be nice with people.
I hope Allah gives you good friends,and teachers.
Remember. Life at campus is awesome. And sometimes it can be so cruel. So
take care. And handle yourself in the right path. The path that bless by Allah. InsyaAllah :)
Till we meet again. This goodbye is not means forever.
*this message is not only for them. It is also for those who will further their studies :)
goodluck peeps. May Allah bless you and gives you the best.Amin 

Don’t be dismayed by goodbyes. A farewell is necessary before you can meet again. And meeting again, after moments or lifetimes, is certain for those who are friends.~ Richard Bach


Till then. *kesat hingus*
thanks for reading


No comments:

Post a Comment