Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 11 July 2012

Datin's Club went to bake

Assalamualaikum

Sekali lagi, pedulikan tajuk aku. Aku dari sekolah tadika lagi memang fail bab taruk tajuk. 
Kalau korang perasan, entry aku yang INI , aku cakap plan Datin's Club yang terdiri dari aku, yuni, dira dan Rainur, nak masuk dapur untuk bakar cupcakes. Yeehaa. 

bertitik tolak dari game yang melalaikan -_-
akhirnyaaaaa::::


Kek cawan orea bersalut rasa cinta miaow miaow *eyh ?

Hari selasa minggu lepas, dengan cuaca yang baik, kitorang masuk dapur seperti yang telah dijanjikan.Fuh! ayat giler sastera O,o.Okey, actually it is not went very well lah kan. Sebab ada yang tak pernah masuk dapur (xperlu dimention siapa.kahkah) Tapi so far, alhamdulillah. At least ada yang puji cupcake kitorang best wey. Haha. But seriously I tell you. Bila kita menghabiskan masa dengan perkara-perkara yang boleh mengeratkan silaturahim dengan kawan-kawan, benda tu jadi sangat fun! even basuh baju sehelai pun.


carta organisasi 
Geng Datin Jemah :)

info tambahan : Aku takleh tahan nak gelak masa Yuni spray krim atas cupcake kitorang. Muka dia serius takleh blah. Dia cuak sebab tak pernah tekan benda alah tu. Akibatnya, cupcake tu dah jadi macam kena sembur dengan pemadam api -_-.
Next plan before the coming Ramadhan, nak masak untuk lunch :')

Hari tu sebelum gerak umah yuni, incik abah aku tanya
"awak nak ajar orang buat kek. Awak sendiri pun fail. Ada hati nak ajar orang. Tapi, goodluck lah. Harap-harap menjadi lah kek awak tu yer"


Incik abah memang. Kalau sedap-sedap aku tengah berangan, dialah yang paling pandai merosakkan angan-angan janin  jenin aku tapi last-last ada jugak kata-kata dorongan. Comel abah aku :'D

till then,

p/s: saper2 yang nak resepi cupcake oreo bersalut rasa cinta miow miaow tu, janganlah segan dan silu untuk pm aku yer. Takde cas tambahan punya. Nak share kat sini, aku malas nak cari resepi tu. Aku lupa dalam beg mana aku letak -,-. Sedap hoholioww. :'p

"SEBAIK-BAIK SAHABAT DI SISI ALLAH IALAH ORANG YANG TERBAIK TERHADAP TEMANNYA, DAN SEBAIK-BAIK JIRAN DI SISI ALLAH, IALAH ORANG YANG TERBAIK TERHADAP JIRANNYA- hadis riwayat al-Hakim






No comments:

Post a Comment