Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 3 July 2012

Hargai hidup dengan sebaiknya :')

Assalamualaikum

Minggu ni minggu aku puasa.
Menghabiskan puasa ganti yang masih bebaki.
Hari jumaat ni ada date dengan junior aku, dak Khairul. Hari tu dah janji nak belanja dia tutti frutti.
Plan asal ialah hari Selasa next week, but since hari Ahad ni dia dah kena daftar untuk further study, terpaksalah diawalkan. 

Hari Ahad next week, date dengan kawan-kawan aku nak pergi shopping barang nak buat cake. :'D
Serious tak sabar. Yeeha. 
So, plan untuk masuk dapur will be on next Tuesday. Resepi dah ada, tinggal nak beli barang-barang dan masuk dapur saja.

Dan seterusnya aku planning nak ke KL. Lepak dengan besties aku dak Shiera dan Ajie.
Diorang study kat situ. Tapi everytime aku jejak kaki ke KL, tak pernah jumpa diorang. So trip ni mybe akan habiskan masa yang sangat fun dengan diorang. InsyaAllah :'D
Plan kat sana tersangatlah banyak. Tapi syukurnya, planning aku semua bukan planning untuk shopping. Tapi planning untuk makan. Heee :')
Aku tak suka sangat shopping. Daripada duit habis untuk shopping kain baju, kasut, dan seumpamanya,lebih baik aku makan. Kenyang sikit -,-

So plan pertama kat sana

Off to Sunway Pyramid. StickHouse Malaysia. *terliur tahap 9/10 :'(

Next plan,

Haagen-Dazs, KLCC :')
Hari tu dah tengok dah kedai dia. Tapi sebab tak sempat, lalu cenggitu je :3
Menyesal tak sudah.

And the future plan for the coming Ramadhan is a visit to Orphanage In Pengkalan Chepa.
Ouh. Yang ni plan dari secondary school lagi. Harap-harap Allah permudahkan urusan aku ke sana.
Yes. Trip ni pun dengan kawan-kawan jugak.
InsyaAllah, will update the trip soon. :D

Rasa sangat bersyukur dikelilingi kawan-kawan yang sangat supportive dan memahami.
My July wish : Aku nak hargai hidup aku dengan sebaiknya. Be happy with tests from Allah. Speak less, forgive people.

Hidup ni terlalu singkat untuk membenci,
terlalu pendek untuk ditangisi.
Let bygone be bygone.Cheers, because something extraordinary is coming.
Yang penting, selalu bersangka baik dengan Allah. :)

p/s: I'm living so hard now, so please. Live well and lets not meet.
till then, thanks for reading :)

No comments:

Post a Comment