Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday 9 July 2012

Segmen Makan: Restoran Wau

Assalamualaikum



Siapa yang suka makan sila angguk kepala please.
Haa. Segmen makan ni segmen baru kot. Terfikir idea ni masa tengah mandi 
Macam yang sudah sedia maklum, aku bukan jenis yang suka mengabdikan diri untuk shopping.
Sebab tu aku pantang ada duit dalam poket sikit, perangai aku akan ke kedai-kedai makan. Makan ialah aktiviti paling heaven aku rasa instead of shopping. Even parents aku pun takleh nak marah. Sebab kalau duit aku habis, semua kerja perut aku -_-.

Masa tengah surrvey-survey tempat untuk having breakfast dengan kawan aku,Shiera,
kitorang terparking pulak kereta depan Restoran Wau.
Dia punya banner pun agak islamic sikit + modern. Awesome sangat :D

2 cawan sahabat baik :p
sirap laici + pure laici

Ni breakfast aku.
Roti bakar+mushroom soup
Hiasan: 7/10
rasa: 5/10
harga: okey :)

Shiera punya breakfast
sandwich
Hiasan: 7/10
rasa: 7/10
harga: okey :)

shiera :)

sila abaikan muka aku yang sedikit jakun di situ -,-

So far masa melangkah masuk tu, kitorang dah kagum dah dengan hiasan dalaman dia.
Tapi bila dah duduk, yang membuatkan kitorang tak selesa is bila pekerja-pekerja diorang tengok kitorang macam baru first time tengok orang. Memang tak suka. Takde kedamaian nak makan u olls. Tapi, apa yang boleh kitorang simpulkan ialah, restoran ni not bad lah. Sebab selalu, penuh dan sesak setiap hari. Cuma masa kitorang pergi tu tak berapa busy sebab pagi lagi kot. :p

Oh ya, restoran ni dekat dengan Hotel Grand Riverview. :)
Nak kasi tau alamat, tak pulak amek hari tu. Korang cuba-cuba pusing yer. Yang penting, dekat dengan Farmasi Rimadex. Hihi. *tak membantu langsung -_-

till then, babai <3

2 comments: